ბუნებარეს შესახებ

„ბუნებარე“ - გარე სწავლებაზე დაფუძნებული ტყის ბაღის (Forest Kindergarten) პირველი და ერთადერთი პლატფორმა საქართველოში

ბუნებარეს ტყის ბაღის ინიციატივა “სკანდინავიურ მოდელზე" შეიქმნა, რომლის საწყისები ეფუძნება მაღალი ხარისხის განათლების სტანდარტს ტყის პედაგოგიკაში.

ტყის პედაგოგიკა საშუალებას აძლებს ბავშვებს განვითარდნენ კვლევით და აღმოჩენების მოდელზე ყველაზე ბუნებრივ პირობებში, კონკრეტულად კი გარე-სივრცეში – ბუნებაში. ეს მოდელი უზრუნველყოფს რამოდენიმე მიმართულებას: საჭიროებაზე დაფუძნებულ სწავლების სტილს, ცნობისმოყვარეობაზე აგებულ მიდგომას და ბავშვის ინტერესის მიერ წარმოებულ თავისუფალ თამაშებს.

რატომ ვართ აქ

ჩვენ გვჯერა წარმატებული დასაწყისის. ჩვენ ვიცით, რომ საკუთარი ხელებით მიღებული გამოცდილებები ბუნებაში ხდის ბავშვებს ბევრად ძლიერს, ბევრად გამჭრიახს, უფრო ბედნიერს, ისევე, როგორც გვჯერა, რომ ხარისხიანი განათლება ბავშვებისთვის მოიცავს უწყვეტ შესაძლებლობებს ბუნებასთან კავშირში. 

ჩვენ ასევე გვჯერა, რომ როდესაც ბავშვები იწყებენ ზრუნვას საკუთარი თავის და სხვების მიმართ, ისინი იწყებენ ზრუნვას მათ ირგვლივ არსებულ გარემოზე. 

ადრეულ ასაკში შეძენილი ცოდნა და გამოცდილებები გარემოს შესახებ ქმნის ფუნდამენტს  გარემოსდაცვით ლიტერატურაზე მთელი ცხოვრების განმავლობაში.

ვინ ვართ ჩვენ

ჩვენ ვართ ბუნებაზე და ბავშვებზე შეყვარებული პროფესიონალი ადამიანების გუნდი, რომლებსაც გვწამს, რომ ყველა ბავშვს უნდა ჰქონდეს შესაძლებლობა ისწავლოს, იკვლიოს ბუნება ხარისხიანი განათლების მხრივ.

რას ვაკეთებთ

ბუნებარე მხარს უჭერს ხარისხს და ხელმისაწვდომობას ბუნების სწავლებების შესახებ ბავშთა ადრეულ ასაკში.

მისია

ბუნებარეს ტყის ბაღის  მიზანია ბავშვებში ადრეული ასაკიდანვე  გარე-განათლების ხელშეწყობა ბუნებრივი გარემოს უზრუნველყოფით. გვსურს, ბუნებასთან მჭიდრო კავშირით გავაძლიეროთ ბავშვების  ფუნდამენტური მოთხოვნილებების ძიებისა და ცნობისმოყვარეობის გაზრდის პროცესი. 

ჩვენ ასევე ვცდილობთ ვიყოთ ინოვაციური და ალტერნატიული განათლების მოწინავე პლათფორმა საქართველოში, რომელიც უზრუნველყოფს ბავშვთა განათლებაში ეკოლოგიური ინტელექტის განვითარებას და მდგრადობას. 

რატომ ჩვენ?

რატომ ჩვენ?

,,ბუნებარეს" განსაკუთრებულობაა ადრეული ასაკიდანვე ბავშვების გარე-სივრცესთან მჭიდრო კომუნიკაცია, ბუნებაში აქტიური სწავლება და თამაში ნებისმიერ ამინდში და წლის ნებისმიერ სეზონზე. ჩვენ არ გვაქვს კედლები, მერხები, სკამები. ჩვენი ფანტაზია, ცნობისმოყვარეობა და წარმოსახვა შეუზღუდავია. ტიპიური შიდა სწავლებებისგან განსხვავებით, გარე-განათლების ალტერნატიული სისტემა მოიცავს ბუნებაში საველე აქტივობისა და არასტრუქტურირებული თამაშის ნაზავს, რაც ბავშვის ჯანსაღი განვითარების და შემეცნების მთავარი საფუძველია. ჩვენი მიზანია, ბუნებაში ცნობისმოყვარეობაზე დაფუძნებული მიდგომა გახდეს თანამედროვე სწავლებების ინოვაციური დღისწესრიგი.

ჩვენი გუნდი

ჩვენი გუნდი

თამარა ჩაკვეტაძე

თამარა ჩაკვეტაძე

დამფუძნებელი/პროგრამების ხელმძღვანელი

თამარა ჩაკვეტაძე

დამფუძნებელი/პროგრამების ხელმძღვანელი

ერეკლე სოსელია

ერეკლე სოსელია

თანადამფუძნებელი; ვიზუალური / სოციალური მედიის მენეჯერი

ერეკლე სოსელია

თანადამფუძნებელი; ვიზუალური / სოციალური მედიის მენეჯერი

ბარბარე მარგალიტაძე

ბარბარე მარგალიტაძე

ტყის პედაგოგი; ქცევითი თერაპევტი; ტყის პედაგოგების კოორდინატორი

ბარბარე მარგალიტაძე

ტყის პედაგოგი; ქცევითი თერაპევტი; ტყის პედაგოგების კოორდინატორი

მარიამ გუჯაბიძე

მარიამ გუჯაბიძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი; ფოტოგრაფი

მარიამ გუჯაბიძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი; ფოტოგრაფი

ლერი ზივზივაძე

ლერი ზივზივაძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი; მწერალი

ლერი ზივზივაძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი; მწერალი

ნუცა ნონიაშვილი

ნუცა ნონიაშვილი

ფსიქოლოგი; ბუნებარეს სტატიების ავტორი

ნუცა ნონიაშვილი

ფსიქოლოგი; ბუნებარეს სტატიების ავტორი

ლევან მჭედლიძე

ლევან მჭედლიძე

ტყის პედაგოგი; შეფ მზარეული

ლევან მჭედლიძე

ტყის პედაგოგი; შეფ მზარეული

ანრი ევგენიძე

ანრი ევგენიძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი

ანრი ევგენიძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი

რენა თავდგირიძე

რენა თავდგირიძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი

რენა თავდგირიძე

ტყის პედაგოგი; ფსიქოლოგიის სტუდენტი

რას ამბობენ ჩვენზე?

რას ამბობენ ჩვენზე?